Poirot - Five Little Pigs
Ännu ett fall för den belgiske detektiven. Fjorton år efter mordet på den ryktbare Amyas Crale, vars fru Caroline hängdes för brottet, ger deras vuxna dotter Lucy ett brev till Poirot skrivet av hennes mamma där hon förklarar sin oskuld.