Pop Redemption
Varje sommar sedan tonåren har Dead MaKabes åkt på vad de pretentiost kallar sin sommartur - några konserter på festivaler i Europas bakvatten. Men vännerna närmar sig trettiostrecket och detta kan vara deras sista semestervecka.