Qivitoq
Trettio år efter en livsomvälvande fotografering i Grönland återvänder den tidigare snowboardmästaren Mathieu Crépel till Ammassalik. Där återknyter han till barndomsminnen och möter en ung inuitgeneration kluven mellan tradition och modernitet. Officiella urval 2024-2025.