Click Click
Click Click är en gripande skildring av Malmöfotografen Nils Svensson, som i 30 år dokumenterat stadens DIY-skatescen. När han nu fyller 50 ifrågasätter han sin plats i en ungdomsdriven kultur. Kommer han fortsätta fotografera eller kliva åt sidan?