Recovery
I den här skräckfilmen är det natten innan Jessie och hennes vänner ska ta studenten från high school. De blir tillsammans guidade av en ”Hitta min iPhone” app för att återfå sin tidigare förlorade enhet. De blir ledda till ett hus vars dementa hyresgäster är fast beslutna att göra Jessie till en familjemedlem av samma kött och blod som dem.