Red Lights
Vågar du tro dina egna ögon? Tom Buckley forskar i det oförklarliga och han försörjer sig på att avslöja spirituella charlataner och synska svindlare. När den legendariske Simon Silver efter 30 år återvänder till rampljuset som celeber clairvoyant blir Tom som besatt av att avslöja honom. Hans äldre kollegor försöker varna honom, men det är redan för sent. Tom har inlett en livsfarlig kamp mot en oövervinnlig fiende! Den prisbelönta regissören har skapat ännu en nervpirrande och klaustrofobisk thriller med stjärnor som Cillian Murphy, Sigourney Weaver och inte minst Robert De Niro i rollen som den blinda och bländande Simon Silver!