Rift
Gunnar får ett telefonsamtal från sin ex-pojkvän, Einar som låter som om han är på väg att göra något hemskt mot sig själv. Gunnar kör upp till en stuga vid en glaciär där Einar är och upptäcker snart att det händer mer än han föreställt sig. När de kommer överens med sin döda relation verkar det som om någon lurar utanför stugan och vill komma in.