Rise & Shine - The Nyjah Huston Video
Element presenterar "Rise & Shine" - Nyjah Hustons video, en exklusiv iTunes-produktion med Nyjah Huston. 2011 vann Nyjah tre titlar i Street League, vann guld i X-Games och blev Berrics Battle Commander. Nu siktar han på att visa sin talang där det betyder mest: på gatorna.