Rockbottom
Ett omnämnande av 1980-talets hair metal-band Cougarsnake av Gen Z-musikstjärnan Bryce Cooper skapar en frenesi för att återförena gruppen som förband till Coopers kommande välgörenhetskonsert. Tonåringarna Alex och Kat går samman för att återförena bandet.