Role Play
Emma (Kaley Cuoco) och Dave (David Oyelowo) kryddar sin bröllopsdag med en kväll av rollspel i New York City. Men det tar en farlig vändning då Emmas hemliga liv som internationell lönnmördare, som hon undanhållit Dave, avslöjas av Bob (Bill Nighy) och sätter hennes familj i stor fara. Emma måste förlita sig på sin dödliga skicklighet för att skydda sin familj.