Rosa pantern 2
Steve Martin återvänder till platsen för det roliga när den klumpiga kommissarie Jacque Clouseau som är under press att upptäcka vem som har stulit den ovärderliga rosa panter-diamanten och andra ovärderliga världsskatter!