Rules Don't Apply
I Hollywood 1958 uppstår attraktion mellan en skådespelerska (Lily Collins) och hennes chaufför (Alden Ehrenreich), vilket sätter deras religiösa värderingar på prov och går stick i stäv med chefen Howard Hughes (Warren Beatty) förbud mot deras relation. Rules Don't Apply (baserad på en berättelse av Beatty och Bo Goldman) är regisserad av Beatty och i rollistan ser vi stjärnor som Annette Beni...