San Francisco Megaquake
När ett megaskalv hotar San Francisco orsakar förskalv kaos i staden. Ett elitteam av räddnings- och katastrofexperter samlas vid det väntade epicentret och arbetar outtröttligt för att rädda liv och stoppa det stora skalvet innan det slår till.