Eruption LA
Manusförfattaren Josh Kendricks hankar sig fram i branschen. Men plötsligt förvandlas hans liv till en katastroffilm där han är stjärnan, när supervulkaner börjar få utbrott över hela Los Angeles. Nu måste Josh slå sig samman med forskaren Quinn Irwin och Hollywood-divan Kat Rivers för att rädda staden innan det är för sent.