Sasquatch Sunset
I de mäktiga, djupa nordamerikanska urskogarna gömmer sig hemligheter som människan inte känner till. Sasquatcherna är ett gäng ruffa men ädla jättar som kämpar för sin överlevnad på trots mot en föränderlig värld. Med Riley Keough och Jesse Eisenberg i huvudrollerna har den märkliga Sasquatch Sunset kallats för "en enhörning till film som måste ses".