Satantango
Ett gripande drama om invånarna på en kollektivgård som står inför ekonomisk kollaps. Deras framtidsplaner förvandlas till förtvivlan när de får veta att Irimiás, en tidigare kollega som de trodde var död, återvänder till samhället. Hans återkomst sätter igång en kedja av händelser som utmanar deras förhoppningar och drömmar. Med manus av 2025 års nobelpristagare i litteratur, László Krasznahorkai. Regi: Béla Tarr. I rollerna: Mihály Vig, Putyi Horváth, László Lugossy, Éva Almássy Albert, Erika Bók m.fl. Originaltitel: Sátántangó.