Savage House
Savage House utspelar sig i 1700-talets England och kretsar kring sir Chauncey Savage (Richard E. Grant), en skrupelfri lyckosökare som drivs av skulder och storhetsvansinne. När han och hans sluga fru, lady Savage (Claire Foy), får chansen att vara värdar för hertigparet av Devonshire, vill de verkligen imponera. Men när förberedelserna urartar i dueller, dekadens och våld tappar de kontrollen helt – en svart komedi och satir om klassamhället, fasader och konsten att framstå som betydelsefull.