Saw X
John Kramer är tillbaka i den mest skrämmande delen av SAW-serien. En sjuk och desperat John reser till Mexiko för en riskabel och experimentell medicinsk behandling i hopp om att hitta botemedel mot hans cancer. Han upptäcker dock att hela operationen är en bluff för att lura de mest utsatta. Bedragarna blir nu själva offer när de utsätts för Jigsaws brutala, blodiga och grymma spel.