Scott Pilgrim vs. The World
Möt den charmige och arbetslöse Scott Pilgrim (Michael Cera) som är basist i garagebandet Sex Bob-omb. Denna 22-åring har precis mött tjejen i sina drömmar -- bokstavligt talat. Men det finns ett hinder mellan honom och Ramona Flowers (Mary Elizabeth Winstead) … han måste möta och besegra hennes sju ondskefulla ex!