Set It Off
Acceptera det här: De enda tillfällena du får är de du tar. Jada Pinkett-Smith, Queen Latifah, Vivica A. Fox och Kimberly Elise spelar i huvudrollerna som fyra svarta kvinnor som bor i ett ghetto i Los Angeles, och som - när de drivs till det - griper till våld för att undfly fattigdom i denna brännande, intima och actionfyllda blick på det verkliga livet på Amerikas gator. Så kliv åt sidan och släpp fram damerna i Set it Off.