She'S All That
I den här romantiska komedin är Freddie Prinze Jr. en sportkille som dumpas av sin flickvän strax före skolbalen. Hans ego tar över och han skryter om att han kan förvandla vilken tjej som helst till baldrottning. Fastän det verkar som om det är hopplöst för skolans nörd, Laney Boggs (Rachael Leigh Cook), griper ödet in och förvandlar en från början bedräglig attraktion till genuin romans.