Showdown at the Grand
Den stolta biografägaren George Fuller tvingas försvara sitt familjeföretag när en grupp giriga företagsutvecklare vill ta över hans biograf. Tillsammans med den legendariske actionstjärnan Claude Luc Hallyday, tar George sig an hoten när konsten imiterar livet i en dödlig duell.