Simmer
Den unge stjärnkocken Chefs familj riskerar att bli deporterade om han inte betalar en stor summa för deras medborgarskap. Han blir erbjuden ett jobb där han kan tjäna in pengarna snabbt, om han inte ställer några frågor. Men är jobbet verkligen värt uppoffringen?