Simon Sez
Superstjärnan från NBA, Dennis Rodman, är beväpnad och tuff när han tar sig an de onda killarna i det här sexiga, actionfyllda äventyret som utspelar sig på den vackra franska rivieran. Interpol-agenten Simon (Rodman) jobbar på ett fall för att sätta dit en ondskefull vapenhandlare när han stöter på Nick (Dane Cook)...