Småstad
Ett drama om Björn och hans systrar som befinner sig mitt i livet. När deras pappa dör hittar de videohälsningar till var och en som fadern lämnat efter sig. Dessa meddelanden från andra sidan får dem att ifrågasätta valen de gjort och hur man bäst tar vara på livet. Det är nu som Björn bestämmer sig för att utmana sitt livs största rädsla. Regi: Johan Löfstedt. I rollerna: Björn Löfstedt, Pelle Löfstedt, Anna Löfstedt, Bengt Sturzenbecker, Maja Löfstedt, Anders Carlsén m.fl.