Smile 2
När hon är på väg att ge sig ut på en ny världsturné börjar den globala popsensationen Skye Riley (Naomi Scott) uppleva allt mer skrämmande och oförklarliga händelser. Överväldigad av de eskalerande fasorna och berömmelsens press, tvingas Skye möta sitt mörka förflutna för att återta kontrollen över sitt liv innan det spårar ur.