Smile
Psykiatern Dr. Rose Cotter börjar uppleva skrämmande och oförklarliga händelser efter att ha bevittnat en patients traumatiska död. När en mystisk kraft verkar förfölja henne måste Rose konfrontera sitt förflutna för att överleva. Regi: Parker Finn. I rollerna: Sosie Bacon, Jessie T. Usher, Kyle Gallner, Caitlin Stasey, Rob Morgan m.fl.