Smile
GroM vaknar en morgon och upptäcker att hans mun har fastnat i en sur min. Han som vill vara glad och le! Hans vän LobO kommer på besök och tillsammans ger de sig ut på en resa för att hitta GroMs leende. De försöker med ett cirkusbesök och med magiska trolldrycker, men det bara förvärrar läget. Kommer GroM någonsin att le igen?