Smurfarna
När den onde trollkarlen Gargamel jagar Smurfarna från deras by, hamnar de som genom ett mirakel i vår värld … mitt på Manhattan! Nu måste våra blå små vänner hitta ett sätt att ta sig hem från New York innan Gargamel hittar dem.