Somebody I Used To Know
Arbetsnarkomanen Ally (Alison Brie) är på besök i sin hemstad och återupplivar gamla minnen med sin första kärlek Sean (Jay Ellis), vilket får henne att börja ifrågasätta sitt liv och vem hon blivit. Saker och ting blir än mer förvirrande när hon träffar Seans fästmö Cassidy (Kiersey Clemons) som påminner Ally om hur hon brukade vara.