Sonic The Hedgehog 2
Sonic har slagit sig ner i Green Hills men drömmer om att bli en riktig hjälte. När Dr. Robotnik återvänder med den kraftfulle Knuckles för att hitta en smaragd som kan förstöra hela civilisationer, sätts vår fartfyllde igelkott på prov. Tillsammans med sin nye vän Tails ger sig Sonic ut på ett fartfyllt äventyr jorden runt för att stoppa skurkarna innan smaragden hamnar i fel händer. Svenska röster: Christian Hedlund, Jonas Kruuse, Peter Eggers, Kayo Shekoni, m.fl.