Sonic The Hedgehog 3
Sonic, Knuckles och Tails återförenas för sitt största äventyr hittills när de möter en ny och mäktig motståndare, Shadow, en mystisk igelkott med krafter de aldrig tidigare har skådat. I rollen som Shadow hör vi Keanu Reeves.