Knuckles
Efter att ha flyttat till jorden ger sig Knuckles the Echidna ut på en rolig och actionfylld resa av självförverkligande när han går med på att träna sheriff Wade Whipple som sin skyddsling och elev i Echidna-krigarens metoder.
Knuckles och Wade anländer till Reno i Nevada för att delta i det nationella bowlingmästerskapet.