Space Cadet
Tiffany "Rex" Simpson (Emma Roberts) har alltid drömt om att åka till rymden, och hennes "kurerade" ansökan ger henne en plats i Nasas ultra-tävlingsinriktade astronaut-träningsprogram. Ute på djupt vatten, kan denna Florida-tjej förlita sin på sin kvickhet, mod och beslutsamhet för att klara träningen och ta sig ut i kosmos innan hon blir avslöjad?