Spy Kids
Superspionerna Gregorio (Antonio Banderas) och Ingrid (Carla Gugino) ger upp sina intrigfyllda liv för att uppfostra sina barn Carmen (Alexa Vega) och Juni (Daryl Sabara). Men den ondskefulla superskurken Fegan Floop (Alan Cumming) vill ha en av Gregorios uppfinningar för att fullborda sina planer på världsherravälde, och när han kidnappar föräldrarna är det upp till barnen att komma till undsättning.