Square One: Michael Jackson
Michael Jackson anklagades 1993 för att ha förgripit sig på en trettonårig pojke. Filmen granskar fallet och uppdagar metodiskt ny bevisning och information genom intervjuer med personerna närmast händelsernas centrum.