Leaving Neverland
Den omtalade filmen från 2019, där James Safechuck och Wade Robson berättar om åratal av sexuella övergrepp som popstjärnan Michael Jackson utsatte dem för när de var barn. Brittisk dokumentär från 2019 av Dan Reed Se även den nya filmen om rättsprocessens gång, Leaving Neverland 2 - Överlevarna (på SVT Play 19 mars)