Nick & Aaron Carter: Fallen Idols
Teenage Dreams
Den tidigare popstjärnan Melissa Schuman går ut med övergreppsanklagelser mot Backstreet Boys-medlemmen Nick Carter.
Into the Darkness
Melissa Schuman handskas med Backstreet Boys-fans. Carters ex och andra träder fram – och får oväntat stöd av Nicks bror Aaron.
Aaron Carters beteende blir alltmer oberäkneligt och familjen sätts under lupp, vilket avslöjar en mörk berättelse om missbruk och våld.