Loving Elvis
På 1970-talet återupplivas Elvis karriär. Tillbaka på toppen skiljer han sig från Priscilla och söker den sanna kärleken för att försöka kompensera sin ständiga känsla av ensamhet och bekämpa sina demoner. Han söker sig även till minderåriga kvinnor.