Stalkers
Ett samtal raserar Kates nya liv som före detta porrstjärnan Tabitha Swann. När hon återvänder hem för att ta hand om sin föräldralösa dotter, tvingas hon möta mörka hemligheter – och ett hot som vägrar försvinna.