Starstruck
När den jordnära tjejen Jessica från amerikanska mellanvästern stöter på Hollywoods största hjärtekrossare och tonårspopstjärna, Christopher (Sterling Knight från Sonnys chans), av en ”olyckshändelse”, slår det gnistor.