Terapi i Tunisien
En dramakomedi om den unga psykoanalytikern Selma som just återvänt från Paris till sitt hemland Tunisien för att öppna en praktik. Personer med alla möjliga problem kommer till Selma men just som verksamheten börjar ta ordentlig fart så hotar den tunisiska byråkratin att sätta käppar i hjulet för henne. Regi: Manele Labidi. I rollerna: Golshifteh Farahani, Majd Mastoura, Aïsha Ben Miled, Najoua Zouhair, Feryel Chammari, Hichem Yacoubi m.fl. (Un divan à Tunis)