Terror på Elm Street 2: Freddys hämnd
Freddy är tillbaka - och han vill ha hämnd. När tonåringen Jesse Walsh flyttar till Elm Street, börjar Freddy Krueger ta besittning över Jesses kropp när han sover, och använder Jesse för att döda.