The Blackout
En utsvävande Hollywood-skådespelare försöker pussla ihop en vild natt i Miami för flera år sedan som bara finns kvar som en drogframkallad dimma och upptäcker snart att vissa frågor om hans förflutna bäst lämnas obesvarade. Den hyllade filmskaparen Abel Ferrara regisserar "The Blackout" med Dennis Hopper, Béatrice Dalle och Claudia Schiffer i huvudrollerna.