The Fan
När San Francisco Giants betalar mittfältaren Bobby Rayburn (Wesley Snipes) 40 miljoner dollar för att leda deras lag till Världsserien blir ingen mer glad eller stöttande än det största fanet Gil Renard (Robert De Niro). Så när Rayburn blir smutskastad i sitt livs största nederlag skyr Renard inga medel för att hjälpa sin idol att återfå sin forna glans. Inte ens mord.