The First Time
Dave och Aubrey, två elever från olika high schools, tror att de är kära – men inte i varandra. När de träffas för första gången under en händelserik helg blir saker och ting plötsligt komplicerade … ”The First Time” har hyllats som en av årets roligaste och mest genuina romantiska komedier. I huvudrollerna ser vi glödheta Dylan O'Brien (The Internship) och Britt Robertson (Scream 4).