The High Off Life Interview
Att vara med min familj ger mig en annan kick nu, säger Future till Zane Lowe via FaceTime från Atlanta. "Så jag är hög på livet helt enkelt, jag tar inget annat." Strax innan släppet av sitt album "High Off Life" berättar den ständigt produktiva MC:n för Zane om vad han tänkt på sedan "SAVE ME", om varför han behövde DJ ESCO och om vilka i rapvärlden som är på hans sida.