The Changes Interview
I samband med släppet av sitt första album sedan "Purpose" från 2015 öppnar Justin Bieber upp för Apple Musics Zane Lowe. Hör om hur hans tro och förhållandet med nya frun Hailey Baldwin räddade hans liv och inspirerade honom till att göra musik igen.