The Iron Claw
Den sanna historien om de oskiljaktiga bröderna Von Erich, som skapade historia i den extremt konkurrenspräglade wrestlingsvärlden i början av åttiotalet. I tragedi och triumf, och i skuggan av sin dominanta far, sökte bröderna odödlighet på de största scenerna i sportvärlden.