The Lucky Man
En ung karismatisk predikant och hans vackra flickvän reser längs Route 66 och lurar små kyrkor längs vägen, när hans falska helande krafter plötsligt blir verkliga - vilket visar sig vara både en välsignelse och en förbannelse.